петък, 20 юли 2018 г.

Яна и Мирко Плавшич - Вести

Мирко
Сервитьоре няма да се прибирам вкъщи не и тази вечер
аз сега съм човек без проблеми
а имало ги е тук душата била е на дъното
тъгата връщам на онази която тъга ми подготвя
сякаш съм паднал от самолет
заради нея съм пукнал сега малко болка

Стигнаха ми вести
черпя аз за новините
за песента китя с пари
баш е хубаво да знаеш
че бившата ти пати
патил съм години

Отново удрям до зори
и на кръчмите не знам броя
пиво уиски това е водата моя
надежда няма надежда
след любовта аз любов убивам
знаеш ме

Яна
Сервитьоре няма да се прибирам вкъщи не и тази вечер
аз сега съм жена без проблеми
а имало ги е тук сърцето било е на дъното
сълзите връщам на онзи който сълзи ми подготвя
процъфтяло сърцето процъфтяха лалетата
па нека вехне сега сам глупака

Стигнаха ми вести
черпя аз за новините
за песента китя с пари
баш е хубаво да знаеш
че бившият ти пати
патила съм с години

Отново удрям до зори
и на кръчмите не знам броя
пиво уиски това е водата моя
надежда няма надежда
след любовта аз любов убивам
гаде

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар