четвъртък, 5 юли 2018 г.

Миле Китич - Пиян глупак

Колко душа имаш
като точно тук си дошла
сякаш съм ти който и да е
край мене с него си минала

Да ме мъчиш и болиш
сякаш трябва толкова
няма да те питам защо
за тебе съм никой

Ще ти поръчам песен
за мене двойна водка
да отпразнувам че те виждам
и твоя нов момък

Ще ти поръчам песен
и тя нека ти каже
да те обичам и не те обичам
избирай кое ти е по-драго

припев:
Скъсай това сърце, сечи го на живо
най-добре ти си знаела какво му харесва
и недей да ме жалиш, да ти бъде криво
изхвърли всичко до края бъди било чия

И скъсай това сърце, сечи го на живо
докато трае тази песен, докато още не е свършила
за мене ако пита дали ме познаваш
кажи му - не е важно, пиян глупак

Колко това боли когато
не знаеш какво те чака
за това което ми правиш ти
за това няма лек

Колко още да пия
а да остана на себе си
къде да се скрия
да не преча на теб

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар