понеделник, 19 ноември 2012 г.

Лепа Брена - Внимавай на кого завиждаш

Стояла съм там щастлива и сама
свободна, на никого виновна или длъжна
а тя се целувала с теб
и не знам защо изглеждала е тъжна

И за кого съм била така нетърпелива
и сега не виждам
а започнах на нея за теб
да й завиждам

Знаела съм за теб, знаела всичко
паднах ти на гърдите ледени
там само камък удря
където целуваш кожата гори

Знаех всичко и на всичко бях съгласна
само веднъж съм заблестяла
любовта не е всичко, което виждаш
затова внимавай на кого завиждаш

Стояла съм там щастлива и сама
и можела съм така поне още половин век
а като щастието досади на човека
зад ъгъла неволята те чака

Око мое, знаели сме
добре какво правим
напразно търсим
това което вече имаме

И утре да бъда пак сама
и утрото да промени всичко
всичко това съм знаела, но сърцето бие
и като разбито е

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар