сряда, 28 ноември 2012 г.

Джогани - Ангел без крила

За какво съм ти аз, ангел без крила
никога сама, а вечно ничия
и за любов родена не съм
нито един не съм обичала, а сто съм очаровала

Недей и ти в списъка с ранените
не е предполага се там твоето място
да бъдеш с мен прави те щастлив
а не е любов това, това е проклятие

Не ме е и най-добрият научил да обичам
защо да губиш време ти
не иска моето сърце в ръцете на онзи
който първо тялото забелязва

Не ме е и най-добрият научил да моля
това няма да доживееш и ти
няма моята сълза да падне за този,
който ми е само следващ

За какво съм ти аз, ангел без крила
като най-хубавото цвете, но без мирис
трябва да си осведомен да не съм вече дете
цени се при мен това, това което отбивам

Недей и ти в списъка с ранените
не е предполага се там твоето място
да бъдеш с мен прави те щастлив,
а любов това не е, това е проклятие


И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар