неделя, 18 ноември 2012 г.

Хари Мата Хари и Нина Бадрич - Не мога да ти кажа какво е тъга

Отдавна това е било някога
като е процъфтяло цвете повяхнало
най-красивата тогава си била
сега не се сещам коя пролет

И сякаш напразно боря се
прекалено рано за теб родих се

Не мога да ти кажа какво е тъга
вземи ми за злото, но ми вярвай
аз на един господар съм слуга
а душата ми пости, а душата ми пости
от тебе цвете росно

Да е мое да ме събуди
звън на монети от твоята жилетка
себе си да съдя
че те заобичах, че се разболях

И сякаш напразно боря се
прекалено късно за теб родих се

Не мога да ти кажа какво е тъга
вземи ми за злото, но ми вярвай
аз на един господар съм слуга
а душата ми пости
от тебе цвете росно

Не мога да ти кажа какво е тъга
вземи ми за злото, но ми вярвай
аз на един господар съм слуга
едната ръка проси, другата хубаво носи
а в душата мира няма

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар