понеделник, 19 ноември 2012 г.

Лепа Брена - Влизай свободно

О, как ми взимаш дъха
като стъпките ти чуя
и сякаш не е нощ, сън не ме хваща
ела, тук съм
зад затворената врата

О, как наливаш ми страх
че те губя по малко
от нашите съдби да пада позлатата
бъди пак мой
зад затворената врата

Влизай свободно, виж дали дишам
хиляди животи съм ти дала аз
ела, вземи ми, още и този един
който с теб съм имала

Влизай свободно, това е само любов
като те видя, сърцето свое чувам
знам, че никога нищо не си ми дал
но пак всичко ти дължа

Може това да е само сън
още един кошмар
но твоята душа на мен е позната
и сама оставам
зад затворена врата

Само една звезда нощес е паднала
от небето отишла е
сияе там където нашата любов спи
до мене води те
до мене води те

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар