събота, 13 октомври 2018 г.

Шако Полумента и Лексингтън Бенд - Чужденец

Моят дневник вече дълго редува празни страници
говорили са, че животът е зад граница
девойките са отивали с по-богатите
а аз съм страдал за това

Мислех ако отида, ще се променя
исках да се върна като осъществя мечтите
когато душата ми е гладна за щастие, ще купя и него
лек за душата ранена

припев 2х
Сега имам всичко, но нямам лек
веднъж чужденец, чужденец завинаги

Всеки своята късметлийска звезда вечно е следвал
и веднъж в началото отново се е връщал
обиколил съм половината свят, за да разбера
напразно съм страдал

Някой с добро, някой със сила винаги напуска
и така и иначе животът преминава
променило е времето девойките и другарите
и тук чужденец съм за всички

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар