неделя, 14 октомври 2018 г.

Амадеус Бенд и Педжа Меденица - Не вярвам аз

Като си спомня старата къща
в огъня гори сухо дърво
още всичко кънти

В съня твоя лик ми се явява
па ми тръгва махмурлук в главата
теша се аз, че си нещастна

Още за това говори целият квартал
че тогава не си ме искала
че си побягнала

Това не знае и твоята майка
на друг са искали да те дадат
знаем ти и аз, каква е истината

припев
Не вярвам аз, лъже съдбата
да го обичаш повече от мене
че сълза никога не ти тръгва
не вярвам аз, че си преболяла
като сутрин с него щастлива се будиш
дали сама на своя късмет се чудиш
дали полудяваш

Когато по калдъръма вятър духне
като се смрачат слънчевите лъчи
по реда си тръгвам аз

Музиката само ме следва
проработват ми всички инати
будя почтения свят
нека е проклет

Ще залутам една нощ
под прозорците при теб ще дойда
па нека загърми

Този който твоите сънища пази
нека знае, че си моята любов първа
винаги останала, първа и последна

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар