сряда, 3 октомври 2018 г.

Харис Джинович - Парижки порти

В града на любовта лесно се влюбва
това ми казаха всички като ме изпращаха
от другия край на Сена за известно време
мислех че ще те преодолея

В града на любовта наказание е да си сам
докато други се целуват, а аз не се
защото сърцето проклето само тебе търси
но до тебе билет за връщане не важи

припев:
Дал бих всички парижки порти
за онази старата пред твоя двор
ти само се обади, ще се върна пеш
оттук до твоята улица

Парковете и светлините на големия Париж
всяка тук е тамън като Мона Лиза
аз всичко това бих сменил
за хиляди стъпки
които водят до твоята улица

Като гледам влаковете, които към теб тръгват
тогава ми е най-тежко да се държа
аз още не се давам и куфара приготвям
в този час да тръгна към тебе

Прати някакъв знак, причината ще бъде силна
да забравя името на града на любовта
защото сърцето проклето само тебе търси
но до тебе билет за връщане не важи 

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар