вторник, 16 октомври 2018 г.

Тоше Проески - Стая за тъга

Това решение е мое
защото била е волята твоя
с друг да си отидеш от мене
и всичко надолу ми тръгва

С мрак да заменя дъгата
лежейки да провеждам дните
в тази стая за тъга
от тази западна страна

припев:
Между вратата и прозореца
моят креват за теб диша
не мога по-далеч от умора
нито метър по-малко или повече
и каквото и да се случи
аз съм на същия адрес

Между вратата и прозореца
моят креват за теб диша
не мога по-далеч от умора
нито метър по-малко или повече

В този креват отдавна съм паднал
тук където съм паднал животът е спрял
напразно свалям твоя грях от себе си
всичко ме боли след тебе

Това решение е мое
и мнозина ще се чудят
а когато реша нещо
то така трябва да бъде

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар