четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Таня Савич - Грешен адрес

В море от лъжи
с истина ми докажи, че не си с нея
че си в лоша фаза ми говори
докато не съмне зората

Отново ми покажи, че си мой
защото те издава алкохола
а на мен нощес ми липсваш само ти
в този град от болка

припев 2х
Твоето сърце е
грешен адрес за любов
грешен адрес за любов
грешен адрес за любов

А очите твои махмурлии като нощта
лъжат ме като стари обещания
а тихо в сърцето ми винаги крачиш
и ми размътваш разума, чувствата
безобразно без срам ме питаш

Защо твоята любов
меря аз на грам
твоето сърце Атлантида е
а аз в море от сълзи
не мога да го намеря

Всяка втора нощ чужди устни
като медузи оставят следи
в слушалката тишина още чувам
все още като съдба те търся

Безобразно като никога ме убиваш
отрова си която през вените ми тече
не ми поставяй отново въпроса
защо така слаба съм за тебе

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар