събота, 20 октомври 2018 г.

Лепа Брена - Щастлива жена

Щом стъпките ми чуят
ми отварят вратата
подават ръка като на жена
и докато тук те чакам
ми пращат роза
а кристалът се пени

Не, не е, не е това сън
виж, аз съм щастлива жена
всичко което поискам
се случва веднага на момента

И когато
на купон сама ме изпратят
и такси като ми извикат
и ме питат къде си ти

Хей, щастлива, щастлива
щастлива съм жена
обичана лудо и влюбена
на мен ми се получава всичко
а къде си ти, няма те

припев
Като мисля, че мога всичко
ти ми казваш не мога
да дойда не мога
и всичко ми пропада
губя почва под краката
ти си всичко което не мога

А аз не мога това
защо не мога това

И когато
у дома ме чака подарък
край него кратка бележка
да спя, да не те чакам

А аз не мога това


И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар